Maranehanana hemteu kawas baheula nagog ngajurungkunung tapi nungguan datangna lalaki irung belang atawa careuh beurum sakumaha meujeuhna na di hiji kompleks lokalisasi. Kiwari,seiring kalawan kamajuan teknologi,kiwari cekap diuk di imah dina hp nungguan pemesannya.
Modus anu dipigawe kanggo meunangkeun langganan oge rupa-rupa. Aya anu ngaliwatan penghubung,sarta aya deui anu didamel sorangan. Cacak kitu,kanggo mapay-mapay raramat ABG-ABG padagang tresna hiji wengi eta rada gampil-gampil sesah.
Salah saurang penghubung N(30) ngunggelkeun,kalolobaan awewe-awewe ABG anu pilari langganan ngagunakeun jasa na nyaeta karyawati di pausahaan anu aya di perbatasan Cianjur-Sukabumi. Manehna ngomong dirina oge tak carang langsung nampi pesenan kanggo dipilarikeun awewe tiasa anggo. Sanggeus berkomunikasi ngaliwatan BBM,anjeunna saterusna mikeun nomer handphonenya kanggo komunikasi langkung lancar. Wanci ditanya ngaliwatan ngaliwatan pembicaraan telepon eta,anjeunna angken dirina siap ngaladenan salaki-salaki irung belang kawit pangaos atawa tarif na cocog.